ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ - Radiant Technologies - Global Visitors Solutions Λύσεις στην υπηρεσία του πολιτισμού και των τεχνών
H Radiant είναι πρωτοπόρος εταιρεία στην Ελλάδα στην ανάπτυξη Συστημάτων ακουστικής και πολυμεσικής ξενάγησης επισκεπτών σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, θεματικά πάρκα, καθώς και ξεναγήσεις σε πόλεις και περιοχές με μεγάλο πολιτιστικό και τουριστικό ενδιαφέρον. 
Οι λύσεις Orpheo Tour και PDA Tour αποτελούν ολοκληρωμένες προτάσεις της Radiant για την ανάπτυξη συστημάτων ακουστικής και πολυμεσικής ξενάγησης.

Ο επισκέπτης κατά την είσοδο του σε έναν μουσειακό χώρο, προμηθεύεται από τους υπεύθυνους του χώρου (π.χ. φύλακες, ταμίες) μία φορητή συσκευή που θυμίζει σε σχήμα και μέγεθος κινητό τηλέφωνο. Η συσκευή, πριν δοθεί στον επισκέπτη, ρυθμίζεται στη γλώσσα της προτίμησής του, στην οποία “κλειδώνει” έως το πέρας της περιήγησης. Ο επισκέπτης όταν βρεθεί μπροστά στο Σημείο Ενδιαφέροντος, για το οποίο υπάρχει σήμανση στο χώρο ή χάρτης, πληκτρολογεί τον αριθμό που αντιστοιχεί στο Σημείο (υπάρχει σήμανση στο χώρο ή χάρτης) και ακούει την αφήγηση που έχει ηχογραφηθεί. Περαιτέρω, υπάρχει η δυνατότητα αυτόματου προσδιορισμού της θέσης του επισκέπτη μέσα στο χώρο και έτσι η κάθε αφήγηση ξεκινά αυτόματα ανάλογα με το σημείο στο οποίο βρίσκεται κάθε στιγμή. Ο επισκέπτης τελειώνοντας την περιήγησή του, επιστρέφει την συσκευή στο σημείο από το οποίο την παρέλαβε, και η συσκευή τοποθετείται από τον υπεύθυνο του Φορέα, στη βάση Φόρτισης – Αποθήκευσης – Συλλογής Στατιστικών Στοιχείων.
 
Προκειμένου να γίνει κατανοητό ένα τέτοιο σύστημα, αναλύονται  τα κύρια βήματα που ακολουθούνται προκειμένου να αναπτυχθεί με επιτυχία ένα τέτοιο έργο:
  1. Προμήθεια Βασικού Εξοπλισμού
  2. Τεκμηρίωση και Συγγραφή σεναρίου και Περιεχομένου Δημιουργικού
  3. Σκηνοθεσία Ηχογραφήσεων – Αφηγήσεις από επαγγελματίες
  4. Σήμανση, Εγκατάσταση Υποδομών και Συμπληρωματικού Εξοπλισμού
  5. Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης λύσης και Εκπαίδευση προσωπικού διαχείρισης του συστήματος
  6. Εφαρμογή διαχείρισης και διάθεσης εξοπλισμού στους επισκέπτες
  7. Υποστήριξη Συστήματος και συμβουλευτικές υπηρεσίες αναβάθμισης

 Ο βασικός εξοπλισμός ενός Συστήματος Ξενάγησης αποτελείται από τη βάση Φόρτισης – Αποθήκευσης – Συλλογής Στατιστικών Στοιχείων και τις φορητές συσκευές που δίνονται στους επισκέπτες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το Αντικλεπτικό Σύστημα, Ηλεκτρονικός Υπολογιστής και Φάροι Αυτόματης Ενεργοποίησης των αφηγήσεων για κάθε Σημείο Ενδιαφέροντος.
 

Το σημαντικότερο στοιχείο μιας επιτυχημένης Ξενάγησης είναι η ανάπτυξη ενός εξαιρετικού Δημιουργικού. Η συγγραφή σωστού σεναρίου, και τεκμηριωμένου περιεχομένου, θα οδηγήσουν στην σκηνοθεσία μίας θεατρικής και συνάμα εντυπωσιακής για τους επισκέπτες ξενάγησης. Στο τελικό στάδιο πραγματοποιούνται οι ηχογραφήσεις στο Studio από επαγγελματίες αφηγητές και η μουσική επένδυση των ξεναγήσεων.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

Σε φορείς με μεγάλη επισκεψιμότητα που έχουν να διαχειριστούν πολλές συσκευές και κατ' επέκταση και πολλούς επισκέπτες η Radiant εγκαθιστά ειδικό εξοπλισμό και Εφαρμογές Λογισμικού, προκειμένου η διαχείριση του συστήματος σε σχέση με το κοινό (παράδοση-παραλαβή) να γίνεται με απλό και εύκολο τρόπο από τους υπαλλήλους του Φορέα.

ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών σε κάθε Σημείο Ενδιαφέροντος, τοποθετείται ειδική σήμανση με νούμερα (π.χ. 100) ώστε ο επισκέπτης να γνωρίζει ότι πληκτρολογώντας αυτό το νούμερο θα ενημερωθεί για το συγκεκριμένο σημείο.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 Η εκπαίδευση του προσωπικού του Φορέα από την Radiant αποτελεί, ίσως, την σημαντικότερη παράμετρο για την επιτυχία στην εφαρμογή ενός Συστήματος. Με μεγάλη εμπειρία από εγκαταστάσεις τέτοιων Συστημάτων σε πολλά πολυσύχναστα σημεία του πλανήτη, η εταιρεία μας μεταφέρει αυτή την τεχνογνωσία στους φορείς και προσφέρει στους επισκέπτες μία ξεχωριστή εμπειρία.

 
 
Για ενδεχόμενες απορίες παρακαλούμε συμβουλευθείτε την ενότητα "Συχνές Ερωτήσεις" (FAQ) ή επικοινωνήστε μαζί μας.